przesuń do początku strony
Strona główna/Aktualności/Mobilny urzędnik - załatw sprawę bez wychodzenia z domu! [Aktualizacja: Projekt został zakończony z dniem 31.12.2021]

Mobilny urzędnik - załatw sprawę bez wychodzenia z domu! [Aktualizacja: Projekt został zakończony z dniem 31.12.2021]

19 Lutego 2021
kategoria:
News
Mobilny urzędnik - załatw sprawę bez wychodzeni

[Aktualizacja: Projekt został zakończony z dniem 31.12.2021]

W związku z przystąpieniem Urzędu Miejskiego w Pszczynie do projektu „Mobilny urzędnik. Poprawa dostępności usług publicznych dla mieszkańców o szczególnych potrzebach” zapraszamy do skorzystania z możliwości załatwienia sprawy urzędowej w miejscu zamieszkania.

Kto może skorzystać z usługi Mobilnego Urzędnika:

Uprawnionymi do korzystania z usługi Mobilny Urzędnik usługą są mieszkańcy Gminy Pszczyna którzy są:

  • osobami o specjalnych potrzebach, które z powodu wieku lub deficytów zdrowotnych są zagrożone wykluczeniu społecznemu i  obywatelskiemu,
  • osobami niepełnosprawnymi prawnie i biologicznie osłabione chorobami z  czasowym lub trwałym  ograniczeniem możliwością poruszania się i dotarcia do miejsca świadczenia usług,
  • osobami  starszymi, zależnymi (15+), bądź osobami, które z powodu niepełnosprawności ruchowej lub starszego wieku mają problemy w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w Urzędzie Miejskim w Pszczynie.

Świadczenie usługi Mobilnego Urzędnika 

Świadczenie usługi odbywa się poza Urzędem Miejskim w Pszczynie w miejscu zamieszkania osoby uprawnionej do skorzystania z  Mobilnego Urzędnika, przebywającej na terenie gminy Pszczyna. 

Zakres spraw realizowanych przez Mobilnego Urzędnika:  

  1. Przyjęcie wniosku o wydanie nowego dowodu osobistego.
  2. Wydanie nowego dowodu osobistego.
  3. Przyjęcie zgłoszenia o utracie dowodu osobistego.
  4. Przyjęcie zgłoszenia zameldowania na pobyt stały lub czasowy.
  5. Przyjęcie zgłoszenia wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego.
  6. Przyjęcie wniosku o wpisanie do rejestru wyborców

 

Zgłoszenie:

  • Telefoniczne: 32 449 39 42
  • Mailowe: mobilnyurzednik[at]pszczyna.pl
  • Za pośrednictwem osoby trzeciej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pszczynie przy ul. Rynek 2 ,Wydział Spraw Obywatelskich, pokój nr 19, parter.

W zgłoszeniu należy krótko wyjaśnić:

  • czego dotyczy sprawa,
  • podać imię i nazwisko,
  • adres
  • numer telefonu do kontaktu,

Przyjmowanie zgłoszeń odbywa się od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.00 do 15.00 oraz w piątek od 7.00 do 14.00 przez pracownika Wydziału Spraw Obywatelskich.

Usługa Mobilnego Urzędnika realizowana jest od poniedziałku do piątku  w godzinach od 8:00 do 14:00.

Informujemy, że wizyta urzędnika odbywa się tylko po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania. Usługa jest bezpłatna.