Celem projektu jest podniesienie jakości usług administracyjnych istotnych dla prowadzenia działalności gospodarczej (w obszarach podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami).
Cel ten będzie realizowany poprzez doskonalenie wiedzy i kompetencji pracowników partnerów projektu w zakresie obsługi podatkowej oraz zarządzania zasobem nieruchomości, elektronizację procesu obsługi podatkowej w urzędach i automatyzację rozliczeń, elektronizację procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości, wdrażanie rozwiązań poprawiających dostępność informacji i jakość obsługi przedsiębiorców.
W wyniku realizacji projektu zostaną podniesione kompetencje merytoryczne pracowników JST oraz kompetencje w zakresie profesjonalnej obsługi klienta, a także standardy pracy w urzędach; usprawnione zostaną mechanizmy i procedury w zakresie obsługi podatkowej i zarządzania nieruchomościami sektora publicznego, tym samym zwiększona będzie jakość i dostępność usług administracyjnych istotnych dla prowadzenia działalności gospodarczej.
Wartość całego projektu to prawie 2 mln zł dofinansowania.