Potwierdzają to badania Śląskiej Organizacji Turystycznej. Na ostateczny wynik składała się suma punktów z trzech audytów - bezpośredniego, mailowego i telefonicznego.
Na przełomie października i listopada ubiegłego roku przeprowadzono kolejne badania oceniające jakość usług świadczonych przez punkty informacji turystycznej w województwie śląskim. Odbyły się one z wykorzystaniem koncepcji badawczej mystery shopping wraz z jej odmianami: audytu e-mailowego i telefonicznego. Sprawdzano m.in. kulturę obsługi turystów, prezencję pracowników, znajomość języków obcych, oznaczenie Punktu Informacji Turystycznej i materiały promocyjne.
W ten sposób przeanalizowano działalność blisko 40 placówek IT. Trzeci raz z rzędu bezkonkurencyjne na Śląsku okazało się Biuro Informacji Turystycznej w Bramie Wybrańców prowadzone przez Agencję Rozwoju i Promocji Ziemi Pszczyńskiej.
Na sto punktów otrzymało 91,9 i wyprzedziło punkty informacji turystycznej m.in. w Ogrodzieńcu, Żywcu, Bielsku-Białej, Gliwicach, Katowicach i Cieszynie.