przesuń do początku strony
Strona główna/Aktualności/Urząd Miejski wprowadził platformę e-Obywatel dla bezpiecznych płatności online

Urząd Miejski wprowadził platformę e-Obywatel dla bezpiecznych płatności online

09 Stycznia 2024
kategoria:
News
Urząd Miejski wprowadził platformę e-Obywatel d

W trosce o wygodę mieszkańców oraz w dążeniu do usprawnienia obsługi formalności urzędowych, Urząd Miejski w Pszczynie jesienią ubiegłego roku wprowadził innowacyjną platformę www.e-obywatel.pszczyna.pl. Umożliwia ona bezpieczne dokonywanie płatności online, eliminując konieczność stania w kolejkach.

Nowa usługa nie tylko ułatwia dokonywanie opłat związanych z usługami urzędowymi, ale również centralizuje dostęp do różnorodnych zgłoszeń i dokumentów. Mieszkańcy Pszczyny mogą teraz skorzystać z jednego miejsca, aby zgłosić narodziny dziecka, otrzymać odpis z Urzędu Stanu Cywilnego, dokonać zameldowania lub zgłosić wielomiesięczny wyjazd za granicę.

Burmistrz Pszczyny podkreśla korzyści z wprowadzenia platformy e-Obywatel. - Urząd Miejski w Pszczynie kontynuuje starania o dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, które nie tylko ułatwiają codzienne życie mieszkańców, ale również przyspieszają i usprawniają formalności urzędowe. Platforma e-Obywatel stanowi kolejny krok w kierunku nowoczesnej i efektywnej obsługi obywateli - mówi.

- Coraz więcej osób przyzwyczaiło się do systemu płatności elektronicznych. W ten sposób oszczędzamy sporo czasu, unikając stania w kolejkach do kas. Wprowadzenie internetowej platformy zdecydowanie usprawniło obsługę mieszkańców przez Urząd Miejski - wyjaśnia Dariusz Skrobol.

Warto zaznaczyć, że platforma e-Obywatel.pszczyna.pl umożliwia także logowanie się za pomocą aplikacji m-Obywatel oraz profilu zaufanego. Dzięki temu proces korzystania z usług online staje się jeszcze bardziej dostępny dla szerokiej grupy mieszkańców.